NASIL YAPILIR?
iRobot'unuz düzgün çalışmıyorsa, kendi evinizdeki çoğu sorunu çözmenize yardımcı olacak kılavuzu ve “Sorun Giderme” bölümünü dikkatle okuyun.
Yetkili Servis
iRobot Türkiye Yetkili Teknik Servisi
HTS TEKNİK HİZMETLER
GARANTİ - Robotunuzun garanti kapsamında ücretsiz olarak kargo ile alınıp, adresinize iade edilmesi
Robotunuzu servise göndermeden önce hazırlayın. Robotunuzu, kutusu ve faturası ile servise göndermeniz gerekmektedir. Servis merkezimiz bir kargo ayarlayacak ve size tahsilat için bir tarih ve saat gönderecektir. Evde değilseniz, robotun toplanabileceği bir adres girin. Onarılan robotu talep formunda verdiğiniz adrese ücretsiz olarak iade edeceğiz.
GARANTİ SONRASI SÜREÇ - Garanti süresinin bitiminden sonra ücretli onarımlar yetkili teknik servisimiz tarafından gerçekleştirilir
Robotunuz artık garanti kapsamında değilse, kargo masraflarını karşılamak kaydıyla teknik servisimiz ücreti dahilinde gönderebilirsiniz. Robot, nakliye sırasında hasar görmeyecek şekilde paketlenmelidir. Robotu bir servis merkezine gönderin. Arızanın ve robotla iletişim bilgilerinizin tam bir açıklamasını ekleyin. Robot servise teslim edildikten ve arıza teşhisi yapıldıktan sonra servis onarımı için bir fiyat teklifi sunacak ve size bunu sağlayacaktır. Kabul ederseniz, onarımları gerçekleştirir.
Garanti talebinde bulunurken robotu kargolamak için hazır hale getirmeniz gerekir
Talep formunu gönderdikten sonra, robotu bir kargo tarafından götürülmeye hazırlayın:
- pili tamamen şarj edin, robottan çıkarın ve robotla birlikte kutuya koyun;
- robotu temizleyin ve aksesuarları paketleyin;
- satın alma belgesinin bir kopyasını ekleyin;
- talep formunu gönderdikten hemen sonra e-posta adresinize teslim edilecek olan talebinizi kaydettirdiğinizin yazılı onayını ekleyin;
- ideal olarak, robotu orijinal kutusuna koyun veya nakliye sırasında hasar görmemesi için güvenli bir şekilde paketleyin.