iRobot’unuz düzgün çalışmıyorsa, ürünle beraber verilen kullanma kılavuzunu ve bu sayfadaki talimatları dikkatlice okuyun. Kullanma kılavuzuna sahip değilseniz ürün sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
NASIL YAPILIR?
iRobot'unuz düzgün çalışmıyorsa, çoğu sorunu çözmenize yardımcı olacak
kullanım kılavuzunu ve “Sorun Giderme” bölümünü dikkatle okuyun.
Yetkili Servis
iRobot Türkiye Yetkili Teknik Servisi
HTS TEKNİK HİZMETLER
Garanti kapsamındaki iRobot’unuza ücretsiz teknik servis desteği
Robotunuzu, kutusu ve faturası ile servise göndermeniz gerekmektedir. Garanti kapsamındaki cihazları İstanbul dışı illerden kargolamak için teknik servisi arayarak aldığınız kargo kodu ile ücretsiz kargolayabilirsiniz. Onarılan robot, kargo çıkış adresine ücretsiz olarak iade edilecektir. Garanti kapsamında cihazı olup İstanbul’da ikamet eden müşterilerimiz ise robotunu teknik servise kendileri teslim edebilirler.
GARANTİ SONRASI SÜREÇ- Garanti süresinin bitiminden sonra ücretli onarımlar yetkili teknik servisimiz tarafından gerçekleştirilir
Robotunuz garanti kapsamında değilse, kargo masraflarını karşılayarak veya imkânınız dahilinde robotunuzu teknik servise getirerek tamir/onarım hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Robot, nakliye sırasında hasar görmeyecek şekilde paketlenmelidir. Lütfen arızanın ve iletişim bilgilerinizin tam bir açıklamasını da kutuya ekleyiniz. Robot yetkili servisimize teslim edildikten sonra arıza teşhisi yapılır ve onarım için bir fiyat teklifi sunulur, teklifi kabul etmeniz durumunda ise onarım gerçekleştirilir. Onarım teklifini kabul etmemeniz durumunda ise arıza tespit ve kargo ücreti tarafınıza yansıtılarak ürün geri yollanır.
Servis hizmetinden yararlanırken robotunuzu kargoya hazır hale getirmeniz gerekir
- Pili tamamen şarj edin, robottan çıkarın ve robotla birlikte kutuya koyun
- Robotu temizleyin ve aksesuarları paketleyin;
- Faturanızın bir kopyasını ekleyin;
- Mümkünse robotu orijinal kutusunda veya nakliye sırasında hasar görmemesi için güvenli bir şekilde paketleyin;